Pagina's

zaterdag 23 maart 2019

Liefdevolle kaart...

hallo allemaal :)

Dit is een van mijn kaarten die ik heb mogen maken voor het JoyNews van april.
En soms heb je helemaal niet veel nodig om toch iets moois te maken.
Daarom heb ik voor deze kaart gekozen om gebruik te maken van allerlei hartjes en daarin het prachtige design papier verwerkt wat allemaal uitkomt deze maand :)



Het prachtige hartjes stencil heb ik uitgestanst uit het glitterkarton ook van Joy!Crafts





Ik ben gek op pockets bij kaarten dus ook bij deze weer eentje gemaakt aan de binnenkant zodat je er nog een leuke label/tag/kadobon in kan doen


Voor de rest de kaart alleen gedecoreerd met mooi bijpassend lint en een strikje :)
 


Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)



 

gebruikte materialen:
6011/0611 - Wedding Roses design papier
6500/0215 - tacky glue
6002-1266 - Heart swirl cutting stencil


6002/1177 - Snij-embosstencil - Parellint

7 opmerkingen: