Pagina's

donderdag 21 februari 2019

Bloghop

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Wat zijn er weer prachtige producten uitgekomen en voor ieder wat wils.
Een aanvulling op de Tumble Friends. Leuke voorjaars stencils en voor babykaarten. Teveel om op te noemen, maar hieronder het overzicht van alle nieuwe producten.


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 25 februari bekent. Hoppen jullie gezellig mee?

Ann


Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer,

Groetjes de meiden van Joy!



18 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke bloghop was dit weer met de prachtige nieuwe producten! Heb weer genoten van alle fantastische creaties van het DT!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat een mooie bloghop. De producten zijn zo mooi en de dames hebben zoveel l e uk ideeën allemaal weer anders. Dames bedankt. Ik ben benieuwd wat de volgende hop gaat brengen..Tot snel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloghoppen is leuk want je ziet zoveel verschillende ideeën met de mooie nieuwe collectie. Allemaal dames met talent!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was weer een gave bloghop de dames hebben weer mooie kaarten en creaties gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bloghop met veel mooie creaties, was alleen even de draad kwijt bij ik dacht Petra, zag even niet waar ik naar toe kon hoppen dus even willekeurig bij de dames aan gehopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love that passion flower die and the cute bear. Lovely projects from the team. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creaties bij iedereen!
    Zeer leuk, met vaak dezelfde materialen dat iedereen er zijn eigen ding van maakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wederom genoten van deze bloghop. Leuk om te kijken hoe de dames de nieuwe Joy! Crafts collectie hebben verwerkt in de creaties. Prachtige hobbyartikelen. Groetjes, Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou "meiden van Joi!" dat was even heel erg leuk... Een aantal dingen van de nieuwe collectie had ik al aangeschaft of op mijn verlanglijstje gezet maar er zijn er nu wel wat bijgekomen...
    Een hele mooie nieuwe productenlijn!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn rondje gehad, en zo te zien nog niet zoveel reacties. Ze weten niet was ze missen. Mijn complimenten wat zijn er mooie materialen uitgekomen en wat heeft het team er prachtige voorbeelden mee gemaakt. Mijn favoriet is toch wel echt de passiebloem en de prachtige hoek stansen. Er is weer genoeg te doen. haha. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous release! I loved seeing everyone's creations along the hop! I left a comment at each stop!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaarten zijn het weer geworden jullie hebben een prachtig team klasse hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een brok inspiratie hebben jullie ons weer voorgeschoteld. Genieten en heel veel ideeen opgedaan. Dank jullie wel. Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk weer om de mogelijkheden van de nieuwe producten te zien...de tumble friends en shoverline heb ik inmiddels. Maar na het zien van al de mooie creaties hier moet de passiebloem toch ook nog op mijn verlanglijstje🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat zijn ze weer prachtig allemaal. Echt super gedaan dames. Petje af ik heb genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb weer genoten van al deze mooie creaties😍😍, wat ik zo leuk vind is dat ze dit keer echt totaal anders zijn, maar wel dezelfde stansen terug zie. Dank jullie wel voor al deze leuk inspiratie en handige tips. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Done!Thank you for the hop. Such cute and creative cards from the DT. Great release too.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn eerste keer gebloghopt .prachtige creaties zijn er gemaakt .gr Coby van der Kooi

    BeantwoordenVerwijderen