Pagina's

zaterdag 5 januari 2019

Hip Hip Hooray

Hallo allemaal,

In december ben ik altijd erg druk met mijn werk en daarom heb ik helaas geen tijd gehad om te freubelen. In januari mag ik weer heerlijk aan de slag om leuke kaarten te maken en dat is niet moeilijk met al het moois wat Joy!Crafts weer heeft uitgebracht.


De basis van de kaart heb ik vrij simpel gehouden, maar met de nieuwste stencils lijkt mijn kaart toch weer super chique. Ik heb de card basic gebruikt maar dan alleen het sierlijke gedeelte. Zoals je ziet past die super bij de sierlijke lantaarn. Zowel de basic als de lantaarn heb ik beïnkt.


Het design papier Secret Garden (6011/0531) blijft erg mooi en Joy!Craft heeft hier nu prachtige label/knipvellen bij gemaakt. Dus wordt het nog makkelijker om de plaatjes en labels erbij te vinden.
De kleine dame die straalt  in het midden van mijn kaart komt ook uit die serie.


Er zijn ook weer 2 nieuwe bloem stencil uitgebracht. Één ervan is de paardenbloem (6002/1180). Deze heb ik ook uit designpapier gestanst. 1 onder in de hoek en 1 bovenin de hoek met blaadjes uit groen design papier. Qua kleur past alles zo mooi bij elkaar.

Verder nog een kantje, strikje en een paar plak parels en mijn kaartje is alweer klaar.

Ik wens iedereen een heel creatief jaar en dat jullie weer veel inspiratie zullen halen uit al het moois dat wij maken met de materialen van Joy!Crafts.

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/1180 Paardenbloem
6002/1187 Clasic wall lantern
6002/1224 Card basic
6011/0414 Secret garden label/knipvellen
6011/0531 Secret garden


8099/0101 Cardstock linen structure wit.

5 opmerkingen: