Pagina's

dinsdag 15 januari 2019

Baby raccoon

Hallo allemaal,

Dit keer een lief baby kaartje. Met de leuke stencils van de Little woodland adventures serie is dat niet zo moeilijk. Deze serie heeft alles wat je nodig hebt voor een prachtig babykaartjes. Van design papier tot de leukste stencils.


Ik heb gekozen voor  het geruite design papier uit deze serie. Het design papier heb heb ik geplakt op een blauwe ondergrond en de ondergrond weer op wit Cardstock met linen structuur. Daar werk ik toch wel erg graag mee.

Ik heb gekozen voor de nieuwste Little woodland van Dendennis en dat is Robby Raccoon. Wat een leukerd is dat, echt een boefje! Ook heb ik het schattige wiegje gebruikt. Deze heb ik een lief kantje gegeven met het smalle randje (6002/0960)


En natuurlijk heb ik uit deze serie van Little woodlands adventure ook het stencil Baby bottle en rattle gebruikt. Deze heb ik opgebouwd in dezelfde kleuren.

Het pronkstuk van deze kaart is toch zeker de Dahlia. Wat is deze nieuwe bloem een beauty.
Ik heb het stencil meerdere keren gestanst en de blaadjes aan de achterkant opgebold en aan de voorkant de puntjes opgerold. De puntjes heb ik bewerkt met een klein beetje embossing poeder.
De blaadjes van de Dahlia heb ik ingekleurd met 3 verschillende tinten groen met alcohol markers.
In het midden van de Dahlia heb ik gebruikt gemaakt van meeldraadjes


Nog een paar leuke teksten. Deze komen van Tiny baby words. Hierop zitten verschillende clear stamps met leuke baby teksten. Ik heb er meerdere van gebruikt en het rijmpje heb ik in het stencil Oval Sophia geplakt. Nog een paar sierlijke stencils in de hoekjes en toen was mijn kaartje klaar.

Wat vinden jullie van mijn kaart? Ik vind het altijd erg leuk als je een reactie achterlaat!

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0960 Smalle randjes
6002/1112 Oval Sophia
6002/1235 Dahlia
6002/3130 Little woodland adventures DenDennis Robby raccoon
6002/3132 Little woodland adventures DenDennis Baby bottle & rattle
6002/3134 Little woodland adventures DenDennis Baby cradle
6011/0544 Matching colors uni winter
6011/0581 Light blue design
6410/0363 Tiny baby words
8099/0101 Cardstock linen structure wit

3 opmerkingen: