Pagina's

maandag 17 december 2018

Winter wonderland

Hallo allemaal,

Dit keer geen kaart maar een prachtig winterlandschap gemaakt in een doosje.
Ik kreeg een heerlijke chocolade letter gevuld met een praline van licor 43.
Toen ik het doosje in de prullenbak wou gooien dacht ik, hier kan ik wel wat mee. Ik heb het doosje  even schoongemaakt en ben toen opzoek gegaan naar bijpassend design papier.


Joy!Crafts heeft zoveel mooi designpapier met kerst als thema, dat het moeilijk kiezen werd. Uiteindelijk is het Misty Winter geworden .

Ik heb het doosje helemaal beplakt met het designpapier. Zowel rondom als aan de binnenkant. Vervolgens ben ik heerlijk gaan freubelen met de verschillende stencils. Alle stencils heb ik uit wit papier gestanst en ingekleurd met distress ink. Behalve de tekst 'Winter Wonderland'.


Ook zijn bijna alle stencils bewerkt. De rand met ijspegels heb ik bewerkt met met embossing poeder (fran tage). Het kerstbomen landschap met flock poeder en de poinsettia's met ijskristallen. Heerlijk al dat geklieder.

Alles is opgebouwd met foam tape. Deze heb ik steeds op en elkaar geplakt en doorgeknipt, zodat ik verschillende dieptes kreeg voor een mooi 3D effect.


Ik vind het altijd super leuk om van iets ouds weer iets nieuws te maken. Waar een chocolade letter doosje al niet goed voor is. Dus niet weggooien die doosjes, maar maak er ook eens iets leuks van.

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0584 Kerst set
6002/0635 ijspegelrand
6002/0910 Winter wishes
6002/1019 Hertjes
6002/1144 Christmas tree
6002/1171 Winterlandschap 3D
6002/1175 Labels & tags
6002/1182 Vogel op tak
6011/0527 Misty winter
6011/0538 Christmas


8099/0241 Papierset linen structure wit

6 opmerkingen:

  1. Super pomysł i piękne wykonanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Wat leuk om een doosje te recyclen. Helemaal van deze tijd:)
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie dit landschapje! Ik had ook zo'n doosje van de chocoladeletter naar toch weggegooid omdat ik deze keer dacht, ik kan niet alles bewaren...Nu ik dit zie heb ik natuurlijk spijt, haha! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen