Pagina's

zaterdag 22 december 2018

Baby Raccoon

Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een geboortekaartje laten zien welke ik met heel weinig materialen gemaakt heb. Als basis heb ik een kant en klare witte dubbele kaart gebruikt van 14,8 x 10,5 cm
Hierop heb ik 2 stroken van 1,5 cm breed aan de zijkanten geplakt.
In de midden heb ik een strook van 8 x 14,8 geplakt welke ik met het nieuwe hartjes polybesa stencil 6002/0871 eerst op het lichtpaneel 6200/0300 geëmbost heb.
Een klein smal randje achter deze strook geeft al een heel leuk effect.

Met de nieuwe one of a kind ballonnenset 6002/1211 welke over een paar weken in de winkels komt heb ik de tekst BABY gestanst.....de schattige Robby Raccoon heeft reuze lol zo vliegend met de ballonnen door de wolken.

Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb met deze kaart.

 6002/31306002/0199

5 opmerkingen:

  1. Lieve mensen.

    Bedankt voor alle inspiratie in deze blogs vooral voor de makers.
    Ik wens iedereen fijne feestdagen goed gezond en creatief 2019 toe.

    Ook deze kaart is weer heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This blog aware me about different programs which can become very useful for our friends and kids. Few websites provide combined courses and few of the are separately for single subject. Glad to get this
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen