Pagina's

donderdag 15 november 2018

Zoals jij geen ander...

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje/boekje laten zien, welke ik heb gemaakt met de kwart cirkels van Mery, die vanaf afgelopen vrijdag te verkrijgen zijn in de hobbywinkels.


Allereerst heb ik 2 cirkels uitgesneden van 15 cm en deze dan door de helft gesneden, zo krijg je 4 delen. Vervolgens heb ik deze weer door de helft gevouwen. Deze heb ik  aan elkaar vastgemaakt zodat de kaart als deze open wordt gevouwen ook kan staan. 

Nu past de één na grootste kwartcirkel mooi op de gevouwen kwartcirkels, deze heb ik uit lichtblauw en lichtgroen cardstock gesneden. Bij de eerste en laatst helft heb ik pockets van design papier gemaakt met tagjes erin.

Bij de andere kwartcirkels heb ik ook de kwartcirkelranden gebruikt, in het cardstock als ook in het designpapier. Dit doe je door eerst de basic stans te gebruiken en daarna de randstans op de al gestanste kwartcirkel te leggen.

Dit was mijn eerste bijdrage op dit blog, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Tot de volgende keer!

Gebruikte materialen:
6002/1159 Mery's kwartcirkel basic
6002/1160 Mery's kwarcirkel randen
8089/0233 Cardstock wit
8099/0248 cardstock linnenstructuur lichtgroen
8099/0245 cardstock linnenstructuur lichtblauw
8089/0262 kraft tags
6011/0551 design papier White flowers





2 opmerkingen: