Pagina's

dinsdag 6 november 2018

Happy Birthday to you

Hallo allemaal :)

Wat een schitterende producten zijn er weer uitgekomen bij Joy!Crafts, het is elke keer weer een feestje om er mee aan de slag te gaan dus tijd weer voor een verjaardagskaart, ditmaal voor een man.

Ik heb het stoere Happy Travel papier gebruikt en het patroon van de Noor! Design Challenge#27 vond ik zo leuk dat ik die gebruikt heb voor deze kaart.


De mooie floristic art takjes heb ik 2 x uitgestanst en tegenover gelegd om een mooi symmetries beeld te krijgen. en zijn de muzieknoten en de cijfers niet geweldig? :)
Perfect voor een vrolijke noot op je verjaardagskaart :)


Het aankleden van de binnenkant heb ik "summier" gehouden (nou ja voor mijn doen dan) omdat A het een mannenkaart is en B het papier maakt het geheel eigenlijk al genoeg af.




Ook de labels en de plaatjes zijn echt geweldig :)


dankjewel voor het bezoeken van mijn site en tot de volgende x




gebruikte materialen:
6002/1173 - Snijstencils - Dotted Numbers by Geertje
6002/1199 - Snij-embosstencils - Noor - Swirlvierkant
6011/0411 - Labelvellen/knipvel - Noor - Happy Travel
6011/0593 - Papierset - Happy Travel
6002/1169 - Snij-embos-debosstencil - Floristic Art
6002/1167 - Snijstencil - Fun with music
6002/0327 - Cutting & Embossing stencil - rand
6500/0215 -  Tacky lijm
6500/0121 - Tacky Tape 3 mm



4 opmerkingen: