Pagina's

donderdag 18 oktober 2018

Let's celebrate

Hallo allemaal :)


vandaag gaan we weer op de romantische toer met deze gave papierlijn Pink Petals :)

Dit keer geen vierkante of rechthoekige of ronde kaart maar een gave stervormige kaart.
Als je deze kaartvorm ook wilt maken dan gewoon even zoeken op Pinterest op star fold card
dan kom je genoeg templates en tutorials tegen :)


Ik vind deze ster swirl echt prachtig en je zult hem dan ook al een paar x voorbij hebben zien komen op mijn creaties :)
Voor degene die hem ook hebben die weten dat normaal gesproken het rondje eruit wordt gesneden. dat was bij deze kaart uiteraard niet de bedoeling dus wat heb ik gedaan? Heb een iets groter rondje uitgeknipt, daar eerst de ster opgeplakt en daarna gewoon het originele rondje weer opgeplakt.
En uit het Pink Petals stansvel deze tekst gekozen :)


Voor degene die deze kaartvorm al eens hebben gemaakt die weten dat je hem normaal gesproken dicht kan vouwen zoals je een doos dichtvouwt zegt maar, maar aangezien ik de swirl heb gebruikt lukte die optie niet meer en moest ik iets anders verzinnen :P



De oplossing: gewoon een stuk lint gebruiken, die heb ik vastgezet met tacky tape zodat je de kaart toch nog dicht kan strikken.Dan lijkt het ook meteen een kadootje :)


Bij het plaatje heb ik de blauwe frame met swirls stencil gebruikt.Die heb ik in delen moeten knippen anders paste het niet in de driehoek :)

Nog wat leuke teksten toegevoegd van het stansvel en een parelketting om het af te maken.




Dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)


gebruikte materialen:
6002/0537 - Frames blauwe met swirls
6002/0788 - Ster swirls
6011/0412 - Labelvellen - Noor - Pink Petals
6002/1132 - Border blad
6500/0215 - Tacky Lijm
6500/0121 - Tacky Tape 3 mm




1 opmerking: