Pagina's

zaterdag 13 oktober 2018

Halloween tafeldecoratie

Hallo allemaal,

Dat de Halloween traditie vanuit Amerika naar hier is overgewaaid moet ik jullie waarschijnlijk al niet meer vertellen.
We gaan nog net niet van deur tot deur voor trick a treed. Maar wie weet komt dat nog.
Ik was bezig met het naaien van een graaf Dracula cape, maar mezelf met maar 1 project bezig houdend kan ik niet dus besloot ik dat mijn tafel wat versiering kon gebruiken.
Ik ging opzoek naar potjes en glazen die ik kon gebruiken.
Dan ben ik materialen bijeen gaan zoeken die ik vond passen bij de herfst/halloween.
Alles geschikt op de plateau maar het zag er nog zo gewoontjes uit.
En opeens kwam het idee, stempellinnen.

Zo ziet een verpakking stempellinnen eruit. Het is erg fijn om te gebruiken bij het stempelen en inkleuren met krijt. 
Maar het is ook licht en door de linnenstructuur kan je er een kaarsje doorheen zien branden. 
Dus ik ben begonnen met stroken linnenpapier rond mijn potjes en glas te wikkelen zodat het geheel al een iets of wat "halloweenachtige" uitstraling kreeg.
En dan ben ik met de nieuwe stencils en stempel aan de slag gegaan om de potjes en het glas nog wat extra op de leuken. 
Ik moet toegeven met deze extra's erbij is mijn tafereel echt mooier geworden dan ik had verwacht. 
Kijk maar mee! 



Een creepy boom, wat heksen hier en daar. Pompoenen die het geheel verder afwerken.
Heerlijk toch?
Ik zal ook nog een foto laten kijken wanneer de kaarsen aan zijn, het is echt een heel gezellig tafereeltje zeker door het linnenpapier wat een hele leuke uitstraling geeft aan het geheel.



Wil je nu zelf ook een herfst/Halloween tafereeltje maken? Dan kan je hieronder mijn gebruikte materialen vinden.
Veel succes ermee zou ik zeggen!

gebruikte materialen:
-6002/0969 Snij-embosstencil pompoenen
-6002/1063 Snij-embosstencil vliegende heks
-6002/1071 snijstencil  Halloween boom
-6410/0101 stempellinnen
-6410/0484 stempel little happiness heks

-herfst decoratie
-plateau
-2 potjes
-1 glas
-watjes
-3 kaarsjes

2 opmerkingen: