Pagina's

vrijdag 5 oktober 2018

De 4 seizoenen

Hallo allemaal,

Ik weet niet of het bij jullie zo was, maar vroeger in mijn lagere school periode moesten we 1 maal per jaar een eigen versie van de 4 seizoenen uitwerken tijdens een van de knutsellessen.
Ik vond dat op zich altijd wel een leuke opdracht.
Zeker omdat ik graag knutsel en op een creatieve manier bezig ben.
Nu kreeg ik de nieuwste collectie van Mery's te zien en kwam het idee om een 4 seizoenen boekje te maken opeens op.
Mery haar mallen lenen zich hier perfect voor.
Kijk maar even mee.


Dit is nog maar enkel de voorkant.
Zo dadelijk laat ik jullie tabblad per tabblad kijken wat ik ervan gemaakt heb.
Starten doe ik met de winter, dan gaan we door naar de lente, vervolgens de zomer en dan de herfst.


Het wintertabblad, met de mooie nieuwe kaarsjes van Mery's in de aandacht.


Bij de lente hoort jong, nieuw leven. Dus komen de mooie en schattige eendjes erg goed van pas.


De zomer, lekker dobberen op het water in een zeilbootje lijkt me heerlijk. En het geeft mij meteen een zomers gevoel.


En afronden doe ik met de herfst, en ook hier zie je weer leuke nieuwe mallen van Mery's terug komen.

Je zou mijn boekje ook de 4 seizoenen met Mery's kunnen noemen. :D

Fijn dat jullie zijn langs gekomen voor het lezen van deze blog.


gebruikte materialen:

-6002/0760 Snij-embosstencil - eindeloze rand eendjes
-6002/0761 Snij-embosstencil - eindeloze rand bootjes
-6002/1161 Snijstencils- Mery's tabbladerenboekje
-6002/1161 Snijstencils - Mery's kaarsen/golfranden
-6002/1163 Snijstencils - Mery's herfst/golfranden
-6002/1164 Snijstencils - Mery's Padestoelen/golfranden
-6011/0516 Designpapier - let it snow
-6011/0569 Designpapier - Sailing home
-6011/0567 designpapier - Beautifall

2 opmerkingen: