Pagina's

dinsdag 25 september 2018

Mushroom fantasy

Goedemorgen allemaal :)

Soms moet je je fantasie even op de loop laten gaan even iets heel anders maken als je normaal gesproken gewend bent van jezelf en waar kan dat nu beter mee als met deze gave paddenstoel stempels van Joy!Crafts? Je kunt ze heel mooi gebruiken op tags en dat heb ik dan deze keer dus ook gedaan :)



Ik heb eerst de labels bewerkt met distressinkt,voor de "maan"heb ik een rondje gebruikt die ik over had van een stans en daarna ingekleurd.Daarna de Clearstamp paddestoelen 1 erop gestempeld met stazon inkt.

De randen van het linnenkarton heb ik bewerkt met de distress paper tool.


De Gras met vlinders stencil heb ik 2 x uitgestanst voor het "3d"effect inclusief 1 vlindertje en het slakje :)
De onderste groene rand heb ik gebruikt als pocket dus dit zit alleen aan de zijkanten en onderkant vast met tacky tape zodat je de kleine tags er gewoon in en uit kan doen.Daar heb ik weer het gave stencil Mery's Golfborders - tak-bes op gebruikt .

De sterretjes zijn afkomstig van het stencil Sketch Art - Sterren.
Verder alleen stukje kant, parels en lint gebruikt om de kaart af te maken en zo kun je met weinig toch weer een fleurige kaart maken :)



dankjewel voor je bezoekje en tot de volgende x :)


gebruikte materialen:
6410/0492 - Clearstempel - LH - Paddestoelen 1
6002/1138 - Sketch Art - Sterren
6002/1130 - Mery's Golfborders - tak-bes
6200/0234 - Paper distresser
6500/0121 - Tacky Tape 3 mm
6500/0215 - Tackylijm
6002/1133 - Gras met vlinders




3 opmerkingen: