Pagina's

woensdag 15 augustus 2018

Koffietijd

Hallo allemaal,

Dit model heb ik al een paar keer voor bij zien komen op Facebook. Meestal als Facebook er mee vol staat, maak ik hem niet. Maar deze kaart vond ik toch wel heel grappig en daarom heb ik een paar weekjes gewacht voordat ik hem ging maken.


Ik heb kraft papier gebruikt als basis voor de kaart. Daarop heb ik eerst wit cardstock geplakt en dan als laatste het prachtige design papier 'Hug in a mug'. Ik heb verschillende motieven gebruikt van het design papier en zoals je ziet gaat dat heel goed bij deze kaart.


Ik heb zowel de de nieuwe Sketch art stencils als de ouders versies gebruikt. Deze kan je heel goed met elkaar combineren. Vind jij ze ook zo goed bij elkaar passen?

De vlinder heb ik 2 keer gestanst. Één keer heb ik hem helemaal opgeplakt op het papier en de tweede heb ik de vlinder iets gebogen en alleen een randje met lijm ingesmeerd. Deze vlinder plak je dan op de andere vlinder voor een mooi 3D effect.


In het midden komen de vlinders ook weer terug. Samen met de coffee cups en natuurlijke een leuke stempel tekst over koffie. Die heb ik in een mooie cirkel met een kanten rand gestempeld. De linten komen van oude kerst versieringen, die ik niet meer gebruikte. Ik vond deze erg goed bij de kaart passen.

Hebben jullie dit patroon ook al gemaakt? Ik ben wel benieuwd naar jullie creaties.

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/1035 Sketch art flowers
6002/1036 Sketch art daisy
6002/1037 Sketch art cirkel & vierkant
6002/1134 Sketch art butterflies & rose
6002/1135 Sketch art twig & flower
6002/1141 Blauwe kantrand cirkel
6003/0085 Vintage flourishes coffeecup
6004/0032 Mery's butterflies
6011/0543 Hug in a mug
6410/0475 Clear stamp coffee
8089/0203 Kraft papier
8099/0104 Cardstock linen structure wit

3 opmerkingen: