Pagina's

dinsdag 10 juli 2018

Gastdesigner

Hallo allemaal

Deze maand mag ik gast designer zijn bij Joy!Crafts.
Ik kreeg een heel mooi pakket thuis gestuurd wat ik zelf mocht aanvullen
met producten van Joy!Crafts.

Even iets over mezelf.
We wonen ( man en drie witte herders) in een klein dorpje in het zuid oosten van het land 
genaamd Tolkamer , we zijn een samengesteld gezin met 4 kinderen en 1 kleinkind
Jaren geleden samen met mijn dochter begonnen met kaarten maken.
Ook mijn schoonmoeder doet dit graag en we gaan geregeld met zijn drietjes op stap.
Genoeg gekwebbeld hier komt mijn eerste creatie.


Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van een DDBD mal , het mooie Lavender papier
en 1 van de mooi mallen die me toegestuurd is.


Een close up van de mooie mal 6002/1072 frame with twigs.
Het bijpassende plaatje komt uit het 6011/0591 Lavender garden blok.
De hartjes heb ik met de Vaessen creative hartjes pons gemaakt.


En een close up van de andere zijde van de kaart met een ticket uit het lavendel blok
vers geplukte lavendel die nadat ik het met het lijmpistool had vast gemaakt ( voorzichtig)
niet meer uitviel ,een paar witte bloemetjes op de tillandsia en een 
klein strikje en rechts bovenaan een hartje gemat uit de little happiness labels.
Aan de linkerzijde de one of a kind alfabet banner gebruikt.

De materialen die ik heb gebruikt,
              
                                  6011/0383 La Vie est Belle Lavender
                                  6002/1072 Frame with twigs
                                  6011/0591 Lavender garden blok
                                  6002/0799 One of a kind alfabet banner
                                  6002/1100 Little happiness labels
                                  470.713.665 DDBD mal
                                  Vaessen creative hart pons
                           
                                   Lieve groetjes van mij en tot de volgende creatie.
                                  






1 opmerking: