Pagina's

woensdag 4 april 2018

Leaves & Flowers...

Hallo allemaal!

Vandaag wil ik jullie dit frisse kaartje laten zien. De blauwe basiskaart is 14,5 X14,5cm daarop heb ik met wit gemat in 14 x 14cm. Nu zul je denken, dit is design papier. Maar nee, dit designpapier heb ik zelf gemaakt!

De bloemetjes en blaadjes zijn stansjes die ik heel vaak heb uitgedraaid. Hieronder zie je hoe ik aan het puzzelen ben geweest om een mooie verdeling te krijgen.


Als alles op zijn plek ligt plak de bloemetjes en blaadjes vast. Het plaatje heb ik gemat op groen en vervolgens met foamtape vast geplakt.


De vlinder komt uit een mooie hoek van Noor! Design. Deze heb los geknipt om hem dus zo te kunnen gebruiken zoals ik nu gedaan heb. Hopelijk heb ik jullie geïnspireerd met het zelf maken van design papier met stansjes.
Leuk dat je langs kwam.


     6100/0495




  • 6002/1041 Snij en embossing mal Hoek vlinder
  • 6002/1036 Stans Sketch flower
  • 6500/0024 Foamtape 1mm
  • 8099/0104 A4 wit linnen cardstock
  • 6100/0495 Blossom lijm
  • Brushmarkers

2 opmerkingen:

  1. Oh mooi! Ik heb meteen een luedje in mijn hoofd: op een mooie Pinksterdag loop ik met mijn dochter aan het handje...... Ik heb geen dochter en ben een moeder, geen vader, maar het plaatje past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen