Pagina's

woensdag 28 maart 2018

Met oprecht medeleven...

Hallo allemaal,

Persoonlijk vind ik het moeilijk om dit soort kaarten te maken, maar met dit mooie set, heb ik rustig mijn gang kunnen gaan. Twee stempelsets, een stempelset met silhouetten van bloemen en vogels 6410/046, een stempelset met teksten 6410/0467 en dubbelzijdig designpapier in roze en grijstinten. Graag wil ik jullie mijn voorbeeld ter inspiratie geven met deze set. Ook al zijn het kaartjes die we minder graag maken, maar helaas nodig zijn. 


De ondergrond is gemaakt met donkergrijs en wit cardstock met daarop het condoleance papier gemat. De achtergrond met de mooie twinkelingen vond ik heel toepasselijk en heb het gecombineerd met de printjes van vogels.


Uit de bloemen heb ik 1 soort gekozen om het rustig te houden en twee vogels erbij gestempeld. Het prachtige esdoornblad speelt ook een prominente rol. Het is één keer uitgestanst met de dichte vorm. En tweemaal met de open vorm. Vervolgens het bovenste blad niet in zijn geheel vastplakken, om het daarna hier en daar wat om te krullen. Zo blijft het blad wat omhoog staan op het geheel.



Afgewerkt met zilveren pareltjes en een roze met grijze combinatie strik, maakt dit weer eens een ander soort condoleance kaart dan de standaard kaarten die je voor deze gelegenheden vooral ziet. Het zijn toch altijd kaarten die gewaardeerd worden door de ontvanger en door deze nieuwe dimensie misschien toch wel troost kunnen bieden.

Bedankt voor het langskomen, fijne dag en tot de volgende keer.


Gebruikte materialen:
6002/0957 Snijstencil - Esdoornblad
6011/0542 Papierset - Condoleance
6020/0022 Zelfklevende parels - Zilver
6300/0222 Ribbon sheer with satin & rainbow stripes
6300/0253 Ribbon fringe with satin edge
6410/0466 Clear stempel - Condoleance Vogels + paardenbloem
6410/0467 Clear stempel - Condoleance Tekst
8099/0104 Paper for cardmaking linnen structuur wit
8099/0277 Papierset linnen structuur Grijs

1 opmerking:

  1. Ja, vind het ook altijd moeilijk om zulke kaarten te maken maar helaas is het soms nodig. Prachtige kaart is dit geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen