Pagina's

zaterdag 17 februari 2018

Get better soon gift bag

Hallo allemaal,

Ziek zijn is nooit leuk, een kleine attentie geven aan iemand die geveld is door ziekte is een mooi gebaar.
Als jij van plan bent om een kaartje of een attentie te maken voor iemand die het kan gebruiken, dan komt dit goed uit want joy!crafts heeft hele toffe materialen waarmee je een zieke toch wat kan laten opfleuren.
Zoals de mooie bloem die in de februari collectie is uitgekomen. (6002/0984)
Ik heb deze gebruikt op een cadeau zakje, de volgens op Facebook hebben hier al een sneekje van gezien.
Nu laat ik het volledige resultaat kijken.


Ik heb de mal eerst uitgestanst, nadien geembost en met verschillende soorten inkten ingekleurd.
De nerven in de bloem heb ik nog eens extra benadrukt met een dunne fineliner.
Voor de rest heb ik bewust zachte kleuren gebruikt omdat ik de achtergrond niet te overheersend wilde.
In de foto hieronder laat ik het cadeau tasje nog eens vanuit een ander oogpunt kijken.
Zo zie je de mooie mal nog beter tot zijn recht komen.


Wat vinden jullie van het resultaat?
Laat gerust een reactie achter onder dit bericht en dan zie ik jullie weer in een volgend bericht!

gebruikte materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten