Pagina's

zaterdag 9 december 2017

Surprise...


Je hebt ze vast al voorbij zien komen, de prachtige polybesastencil voor een 8-kantige doosje. Ik vond het erg leuk om deze voor een nieuw project te gebruiken. Je kan er echt alle kanten mee op!

Ik heb gekozen voor iets dunner linnen cardstock. Het is dan wel belangrijk dat je ook aan de binnenkant van het doosje wat designpapier plakt, zodat het doosje wat steviger wordt.

Voor mijn doosje heb ik het designpapier 'Misty Winter' gebruikt. Ik heb gekozen voor blauw om in de winterse sferen te blijven.


Het doosje kan je heel makkelijk zelf maken. Trek eerst het patroon over op Cardstock linnen structuur (ik heb de kleur donkerblauw gebruikt). Knip deze vervolgens uit. Wil je weten hoe je het doosje in elkaar kan zetten, kijk dan even op de site van Anke, daar staat een super omschrijving.

Om de bodem, aan de zijkant, heb ik een organza lint met een mooie strik geknoopt. In het midden van de strik heb ik een mini sterretje geplakt en in het het sterretje een parel. Het is best wat friemel werk, maar het is me gelukt.


Voor de bovenkant heb ik de nieuwste rand gebruikt. Deze bestaat uit halve cirkels, maar ik vond ze te groot. Daarom heb ik ze los geknipt en de bovenrand eraf geknipt. Zo heb ik een mooi sierlijk randje op de bovenkant van mijn doosje.

In het midden zie je een prachtig stencil die ik heb bewerkt met embossing poeder. In het midden zit een mooi plaatje van een winterlandschap. Deze komt uit 'Holiday Greetings' serie. Daarin staan zo veel mooie winterse en kerst plaatjes. Echt een aanrader!

Nu nog bedenken wat ik in het doosje ga doen. Misschien een paar leuke oorbellen of iets lekkers.
Zoals ik al zei is dit echt weer een doosje waar je alle kanten mee op kan. Wat gaan jullie ervan maken?

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0679 Cirkel of Berries
6002/0847 Polybesastencil Geschenkdoosje 8-hoek
6002/0986 Circles
6011/0527 Misty Winter
6013/0343 Holiday Greetings
6020/ 0002 Decorative Pearls
6300/0023 Organza 9 mm
6380/1004 Add-ies X-mas koekjes


8099/0267 Cardstock Linnen structuur

1 opmerking: