Pagina's

dinsdag 3 oktober 2017

Happy Birthday...

Hallo lieve mensen,

Vandaag laat ik jullie dit verjaardagskaartje zien dat ik heb gemaakt voor Joy!Crafts. De leuke cactussen en de 'schrijfset' van Mery staan centraal op dit kaartje.
Ik heb de papierset 'Christmas' uit de augustuscollectie gebruikt om mijn kaartje mee op te bouwen. Op een groot stuk designpapier heb ik de cactussen gestempeld en ook meerdere keren het woordje 'hello'. Zo maak je het papier dusdanig anders dat het niet meer alleen voor kerstkaarten te gebruiken is.
Vervolgens heb ik met de basislijn labels twee labels gemaakt en die prominent in het midden van de kaart bevestigd. Op de grootste een verjaardagswens en op de kleinste een stempel uit de 'schrijfset' gebruikt op de achtergrond. Met de gaatjesmaker in beide labels een gaatje gemaakt en een lintje er doorheen gehaald. Verder nog een gestanste kroontjespen, een inktpotje en wat envelopjes uit deze set toegevoegd: super leuke details om je kaart lekker mee aan te kleden!

Gebruikte materialen:

- Papierset ‘Christmas’ 6011/0528
- Cardstock Wit Linnen structuur 8013/0101
- Snij-embosstencil met stempel ‘Penseel/pen/enveloppen/brief’ 6004/0012
- Stempelset ’Mery’s Cactus’ 6410/0403
- Basislijn snijstencil labels 6002/6107
- Snijstencil ‘Happy Birthday’ 6002/0667
- Ribbons Handmade collection 2 - set 2 6300/0333
- Gaatjesmaker 6200/0052
- Tacky Glue 6500/0215
- Double Sided Craft Tape 6500/0030

Leuk dat je even 'bij ons op bezoek kwam' en ik hoop je snel weer te mogen begroeten op mijn blog. 




2 opmerkingen: