Pagina's

dinsdag 17 oktober 2017

December groetjes...

Hallo lieve allemaal,

Nu de herfst echt is begonnen hebben we natuurlijk allemaal weer wat extra tijd om ons lekker terug te trekken in onze knustelhoek. Ik ook en vind het dan ook heerlijk om de wind en de regen tegen de ramen te horen tikken en binnen lekker aan het knippen en plakken te zijn. Ook weer genoeg tijd om de kerstkaarten op tijd af te hebben, want bij mij is dat elk jaar weer een race tegen de klok.


Maar nu heb ik genoeg gekletst en is het weer tijd om mijn creatie te laten zien. Ik heb met de super gave winter spulletjes een leuk tafereeltje van gemaakt.


Als basis heb ik de 6-hoek stencils er bij gepakt en 4x de grootste uitgesneden. Daarna heb ik de venstertjes er uit gesneden en wel trapsgewijs. Natuurlijk heb ik de achterste niet uitgesneden. Op de foto kun je zien hoe ik het midden heb berekend.

Dit heb ik allemaal beplakt met een leuk design papiertje en op de achterste een leuk winters plaatje. Zo krijg je een mooi stevig geheel. Elke laag heb ik daarna aan de binnenrand versierd en uiteindelijk heb ik de lagen met 3D tape op elkaar geplakt. Op de voorkant heb ik ook nog wat leuke versiersels aangebracht en natuurlijk een passende tekst.
Om het geheel mooi te laten staan zonder dat het telkens omvalt heb ik aan de achterkant nog een standertje geplakt.


Leuk dat je weer even langs bent geweest en ik hoop je snel weer te mogen begroeten.
Tot snel!


Gebruikte materialen:
6002/0290 Kaartenstandaard
6002/0680 Snijstencil - Kersttak en besjes
6002/0690 Snijstencil 3D - Rand sneeuwvlokken
6002/0952 Snij-embosstencils (3st) Mery's Sneeuwman
6002/2035 Stencil slee
6002/6106 Basislijn snijstencil - Zeshoek 12 st.
6011/0526 Papierset A4 - Snowflake kisses
6013/0340 Knipvellen - Season Greetings
6410/0117 Tekst kerst NL
6500/0003 Foam Pads 2,0 mm/5mm blok WIT 5mm, 10x15 cm
8013/0021 Paper for cardmaking cardstock wit 30,5x30,5cm

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten