Pagina's

zondag 29 oktober 2017

Best friends never ends...

Vandaag heb ik een heel eenvoudig kaartje voor jullie, ook wel een CAS kaartje genoemd. Een clear and simpel kaartje. Voor mij is dat alleen niet zo simpel. Ik ben altijd gewend om mijn kaartje vrij vol te plakken. Maar hij stond al een tijdje op mijn uitdagingslijstje om nog te maken en de leuke stempels van vriendschap vond ik hierbij wel passen.
Ik heb de stempels met versamark gestempeld op kraftkarton en daarna bestrooid met witte embossingpoeder. Met de heattool heb ik dit verwarmd totdat het poeder ging smelten en een mooie witte lijn ontstond.



De stempel met de giebelende vriendinnen heb ik uitgesneden en op roze gemat. Dit heb ik ook gedaan met de basiskaart. het hartje heb ik uitgeknipt en er twee gaatjes uitgestanst en daar een kettinkje doorheen gedaan.


Ik heb een roze organza lint om de basiskaart gestrikt en onder de strik uit komen de twee halve hartjes.



Zwoegen was het nu voor mij om te stoppen en er niks verder meer op te plakken, lol. Maar het is me gelukt om het hierbij te laten.
Hoop dat jullie ook dit kaartje kunnen waarderen. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot een volgende keer.







6200/0021 strikjesmaker
6300/0032 organzalint 12 mm roze
6410/0450 clearstempel vriendschap
6500/0121 super sticky tape 3 mm
8099/0276 cardstock linnenstructuur - roze
8089/0203 kraft karton



1 opmerking: