Pagina's

zondag 17 september 2017

Mijn sterkaart...

Al enkele jaren wil ik alle mensen, die ik een kerstkaart stuur, een zelfgemaakte kerstkaart sturen. Helaas kom ik toch altijd kaarten tekort en stuur ik maar de 13 in een dozijn kaarten van de Action. Zoals jullie weten ben ik nu al bezig met kerstkaarten maken, dus misschien moet het dit jaar lukken! Ik hou jullie op de hoogte.

Mijn la ligt vol met (kerst)papier, maar ik kon het niet laten om nog een keer het mooie design papier van Christmas Eve te gebruiken. Dit keer heb ik het mooie stencil van de ster meerdere keren gestanst (4 keer), zodat ik ze in elkaar kon zetten om een 3D ster te maken. Ook de kaart zelf bestaat uit 4 delen. Daar heb ik een grotere ster uitgeknipt (deze heb ik zelf getekend) en vervolgens de delen weer aan elkaar geplakt, zodat je ook daar een 3D effect krijgt. In het midden van de ster en de kaart zit een heel dun visdraadje met een kraaltje, zodat de ster mooi in het midden blijft hangen



De bovenrand van de kaart heb ik beplakt met een prachtige sneeuwrand en zoals je op de foto's kan zien is ieder deel van de kaart weer anders versierd. Joy Crafts heeft zo veel mooie winter stencils en ik kan verklappen dat er nog veel meer bij zullen komen. Dat wordt dus veel kerstkaarten maken dit jaar met zowel oude als nieuwe stencils.



Deze kant van de kaart vind ik echt prachtig. Hoe leuk is dit design papier met schattige konijntjes?

Ik heb er weinig aan versierd (alleen een paar stencils met een leuke kerst tekst), maar toch vind ik het resultaat erg leuk.


Ook aan deze kant heb ik weer gebruik gemaakt van een leuke tekst stempel en een set cadeautjes stencils


De stencils van Mery’s Rectangle Gracefully zitten achter de teksten. Dat vond ik een erg leuk effect hebben. Ook hier heb ik weer gebruik gemaakt van de blossom zodat het lijkt op een kerstster.


Voor de volgende kaart maak ik gebruik van de kerstbloem stencil. Die is nieuw in het assortiment van Joy Crafts!



Materialen die ik gebruikt heb:

6002/0350 Cadeau
6002/0659 Mery’s Rectangle Gracefully
6002/0787 Ster gevuld met swirls en blaadjes
6002/2034 Gloves & Hat
6002/2036 Icecles
6004/0009 Blossom
6011/0520 Christmas Eve
6020/0002 Decorative Pearls
6410/0117 Vrolijk Kerstfeest


8099/0261 Papierset Linnen structuur wit

2 opmerkingen: