Pagina's

dinsdag 26 september 2017

Home sweet home

Wat een leuk thema is er weer in september uitgekomen. Het thema Holland omvat zulke leuke stencils, stempels en papier. Ik heb vandaag voor jullie een vrij rustig kaartje gemaakt voor mijn doen, maar niet minder leuk natuurlijk.

Ik heb een dubbele kaart van 21 x 11 cm genomen en daar het leuke velletje met Hollandse huisjes van de papierset 'Holland' op gebruikt. Deze heb ik eerst gemat op kraftkarton.


De mal met de huisjes heb ik uitgesneden en bewerkt met distressinkt. Zie je hoe scherp de raampjes gedebost worden. De fiets heb ik met bruine inkt op kraft gestempeld en deze bewerkt met bruine distressinkt en daarna uitgeknipt en opgeplakt.


Zijn jullie ook helemaal in de ban van handletteren. Het is zo leuk om te doen. Voor mensen die zeggen dat ze het niet kunnen heeft Joy!Crafts wat nieuws op de markt gebracht. Nou helemaal nieuw is het niet maar wel de uitvoering ervan. Joy!Crafts heeft namelijk een superdunne lichtpaneel uitgebracht. Waar de oude lichtbakken hoog of schuin waren en vaak een A5 formaat is de uitvoering van Joy!Crafts een ware verademing. Het is een A4 formaat, lekker groot, en superdun, dus geen pijnlijke polsen meer.
Als je dan geen passende tekst bij je kaartje kunt vinden, hoef je nu alleen maar een leuke tekst te googlen, deze uitprinten , op je lichtpaneel te leggen met een stukje papier erop en dan is het een kwestie van overtekenen en zo heb je een gave tekst voor op je kaart. Zo heb ik dat met de tekst op mijn kaartje ook gedaan. Ik heb het nog wel even gemat op kraftpapier .


Wat leuk dat jullie vandaag langs zijn gekomen op het blog. Hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben kunnen opdoen. Een hele fijne dag gewenst.






6002/0915 Hollandse Huizenrij
6011/0522 Designpapier Holland
6200/0241 Blending mat
6200/0224 Dauber Large applicator
6200/0300 Ultradun Lichtpaneel A4
6410/0446 Clearstempels  Holland
8013/0024 Cardstock wit A4
8089/0203 Kraftpapier

2 opmerkingen: