Pagina's

zaterdag 9 september 2017

Eine karte voller...

Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik jullie een sterkte kaartje laten zien. Als je eens niet lekker in je vel zit, een tegenslag hebt gehad of ziek bent is zo'n kaart fijn om te krijgen. Het doet je goed wanneer je weet dat iemand aan je denkt en om je geeft.
Ik heb de nieuwe duitse clearstempelset motivation gebruikt. Hier staan hele lieve, bemoedigende spreuken en teksten op, geschikt voor veel gelegenheden.

De basis van de kaart is een dubbele kaart van 14,5 x 14,5 cm. In het midden heb ik met de basisstencils rond een gat gestanst van 8,5 cm. Vervolgens heb ik uit wit cardstock 6002/0949 cirkel in staafpatroon gestanst en hierop geplakt. Aan de voor en achterzijde heb ik de kaart afgewerkt door een rand eromheen te maken met de ronde basisstencils.


In het midden van de opengewerkte cirkel heb ik het ronde luikje van Mery geplakt. Hier heb ik de het woordje Kraft achter verstopt.
Deze luikjes zijn zo leuk, het zijn net kleine deurtjes. Ik heb er plakpareltjes op geplakt als knopjes.


De kaart heb ik verder afgewerkt met 2 rozen takken van cardstock en designpapier.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en graag tot een volgende keer
Gebruikte materialen:
6002/0652 Snij-embosstencil 3D - Roos swirl
6002/0949 Snijstencil - Cirkel in staafpatroon
6002/0953 Snij-embosstencils (4st) - Mery's Luiken
6011/0536 Scrap Designpapier - Project life - Love this life
6410/0452 Clearstempel - Spreuken Motivatie Duits
8089/0203 Kraft papier
8099/0261 Cardstock Linnen structuur wit

2 opmerkingen: