Pagina's

donderdag 28 september 2017

Cactus...

Dag allemaal,

Vandaag wil ik jullie nog een krijtbord laten zien, die ik bewerkt heb met de securit chalkmarkers. De securit chalkmarkers zijn markers op krijtbasis, waarmee je op glas, krijtborden, maar ook op papier de leukste tekeningen kunt maken, maar ook handlettering. We hebben stiften in verschillende soorten diktes. De dunne markers hebben 1 dikte van punt en zijn in wit, zilver/goud en felle kleurtjes. De dikke markers hebben we met een beitelpunt in aarde tinten en ook felle kleuren. Met de  dikke markers kan je zowel dunne als dikke lijnen zetten. Dit krijtbord heb ik gemaakt met de dikke markers en de aarde kleuren. 


Bij deze foto laat ik zien, dat ik eerst met grijs een schetsje maakt, de tekst schrijft en daarna pas het geheel af maakt met accenten en andere kleuren.
Het handige van deze markers is, als je iets fout doet, even een vochtig doekje eroverheen en het is weer weg. Ook als je iets nieuws wilt maken. Veeg je het met wat water zo weer uit.


Gebruikte materialen:
8200/0013 Earth kleuren chalmarkers


8200/0200 ovaal krijtbord

2 opmerkingen: