Pagina's

zaterdag 26 augustus 2017

Smile...

Hallo allemaal,

Ken je het gevoel dat je ooit super lang aan het wachten bent om de perfecte foto van iets te maken? 
Wel ik denk dat het meisje op het plaatje dat ik gebruikt heb voor deze kaart zo'n moment had. 
In opperste concentratie om toch maar die ene perfecte foto vast te leggen. 
Zou het haar gelukt zijn? 
Wat denken jullie? 


Ik heb dit kaartje sketch gewijs opgebouwd, niet echt een patroon gevolgd maar gewoon op mijn gevoel af gegaan. 
Leuke en mooie papieren schikken, schuiven en uiteindelijk bevestigen als je tevreden bent. 
Het witte randje wat je ziet is de Mery's Curly Round (6002/0517) deze heb ik midden door geknipt en zo achter de kaart bevestigd. 



En nu maar hopen dat het meisje slaagt in haar poging om een perfecte foto te maken.


Fijn dat je hier bent geweest! 
Tot de volgende keer. 




gebruikte materialen: 
-6002/0517 Mery's curly round 
-6002/0645 mini flowers 
-6002/0700 One of a kind spring 
-6002/0949 cirkel staafpatroon 
-6011/0518 carpe diem 
-8089/0204 kraft 





1 opmerking: