Pagina's

zaterdag 19 augustus 2017

Merry Christmas

Hallo lieve mensen,

Onder het mom van je kunt geen kerstkaarten genoeg hebben, heb ik er nog eentje voor jullie gemaakt. Er zat bij de juli-collectie zo’n mooie randstans die wilde ik wel een keer (of meer, hahaha) , gebruiken.


Het papier heb ik ruw gemaakt met de paper distresser van Joy. Normaal gebruik ik een schaartje maar dan kan het wel eens gebeuren dat je papier scheurt. Deze handige tool voorkomt dat. Geeft dan net ook weer dat beetje extra. Daarna nog alle randjes een kleurtje geven met een bijpassende inkt en de basis is klaar.  

In de kersthangers heb ik twee mooie winterse afbeeldingen gebruikt uit het pakket met knipvellen ´Holidays Greeting´.



Ik heb de voorkant van de kaart ongeveer een cm of drie korter gemaakt dan de achterkant en daar de stans verticaal  op gebruikt . Krijg je net weer een ander effect dan wanneer je deze aan de bovenkant van je kaartje gebruikt.


Het kaartje is vrij eenvoudig voor mijn doen , maar de eenvoud straalt ook wel iets uit.

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en ik ga mijn volgende kaartje eens bedenken. Zie ik jullie volgende keer weer?

Een fijne dag gewenst






6002/0680 Christmas Twigs
6002/0681 Christmas ball
6002/0938 Mery Christmas randstans
6200/0224 Dauber large
6011/0526 Designpapier A4 Snowflake Kisses
6013/0343 Knipvellen Holiday Greetings
8013/0024 Wit Cardstock A4






1 opmerking: