Pagina's

zaterdag 27 mei 2017

Vrede op aarde!

Hallo allemaal,

Het is heerlijk weer, het zonnetje schijnt en zeg nou zelf, daar wordt een mens toch vrolijk van? Nu heb ik vandaag toch een kerstkaart voor jullie maar weer wel in leuke heldere kleuren. En mijn kaart brengt een boodschap uit die we eigenlijk allemaal willen, Vrede op aarde!

Ik heb als basis de grootste maat van het Project Life stencil gebruikt. En zoals je ziet is dat prima als basis voor je kaart. Niet te groot, niet te klein. Dus Project Life is een veelzijdig stencil wat het nog leuker maakt om deze te hebben.


Verder heb ik het prachtige nieuwe kerst papier gebruikt en het plaatje is ook uit de nieuwe serie. En hebben jullie de mooie ster al gezien? Dat is een stencil met emboss en deboss. De emboss kun je leuk inkten en de deboss zijn de diepere groeven in je papier. Die heb ik uitgesneden uit het leuke glitter papier wat al wat ouder is maar nog steeds erg leuk om te gebruiken.
De sneeuwvlokkenrand is ook zo gaaf om te gebruiken en kun je op meerdere manieren op je kaart toepassen. Ik heb hem nu voor de helft gebruikt langs een randje maar je kunt hem ook in z'n geheel boven een kaart uitlaten steken en evt nog 1 of 2 extra sneeuwvlokken uitsnijden die je er dan 3D op plakt.

Nou weer genoeg gekletst voor vandaag. Tijd om van het mooie weer te genieten zou ik zeggen. Leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht en graag tot snel!

Gebruikte materialen:
6002/0690 Snijstencil 3D - Rand sneeuwvlokken
6002/0787 Snij-embos-debosstencil - Ster gevuld met swirls en blaadjes
6002/0914 Scr@p stencil - Beautiful - Love kit
6011/0520 Papierset A4 - Merry Christmas
6013/0343 Knipvellen A4 - Happy Holidays
6410/0117 Tekst kerst NL
8011/0604 Glitterkarton A4 - set 4
8089/0206 Kraft papier

  

1 opmerking:

  1. Mooie kerstkaart al is het inderdaad geen weer hiervoor (haha). Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen