Pagina's

dinsdag 30 mei 2017

Project life kaartjes

Hallo allemaal,

Voor het volgende project ben ik ver buiten mijn comfort zone gegaan.
Kliederen met bitser, inkten en embossingpoeder materialen die ik wel in huis heb maar bijna nooit gebruik.
Daarom wilden ik mezelf eens uitdagen om deze materialen te combineren.
De nieuwste scr@plijn vormt de basis.



De nieuwe sc@plijn is zo geweldig, je kan er alle kanten mee uit.
Als basis heb ik 4x de basiskaartjes uitgesneden en bewerkt.
Ik heb gebruik gemaakt van het gave metalic papier.
Dit geeft echt een tof effect.
De kaartjes zelf kan je gebruiken voor een lay-out of als ATC kaartjes.
Eigenlijk kan je er alle kanten mee uit.
Ik ga zeker nog meer van dit soort kaartjes maken, ook al ligt het erg ver van mijn comfort zone het was toch een super leuke uitdaging.

Tot de volgende keer,


gebruikte materialen:
6002/0914 beautiful love kit
6410/0448 stempel tandwielen
6410/0449 stempel sterren
8011/0101 spiegelkarton


                 

1 opmerking: