Pagina's

zondag 19 februari 2017

Hello little girl...

Voor Joy Crafts moest ik 3 kaarten in dezelfde stijl maken met 3 nieuwe stencils  van Joy Crafts. Dit waren een meisje die de was ophangt, een wasmachine en een waslijntje. Drie kaarten in dezelfde stijl maken is zeker niet makkelijk en ik moest er dus wel even over nadenken. Een gezellige brainstormsessie met het DT Team doet altijd wonderen. Hieronder zie je een van de kaarten die ik heb gemaakt met het mooie papier blok Lavie est Belle Little Miracle.


Het is een leuke dubbele kaart geworden met in het midden een soort doosje, waar je iets leuks voor de baby kunt instoppen. Zelf heb ik er een paar baby sokjes ingestopt. Natuurlijk is het dan ook nog leuk om de sokjes te bedrukken, maar dat heb ik voor het voorbeeld niet gedaan.


Normaal gesproken maak ik zelf mijn foto's, maar deze keer moest ik de kaarten opsturen. Natuurlijk ben ik vergeten op te schrijven wat ik heb gebruikt en heb ik ook geen foto's gemaakt. Gelukkig heeft iemand mooie foto's voor mij gemaakt, zodat ik toch kan bloggen over deze leuke kaart. Het kan zijn dat ik iets ben vergeten op de materialen lijst, want ook die had ik mee gestuurd.
Ik vond het een hele uitdaging, maar erg leuk om te doen.


                                           Hieronder zie je 3 stencils die ik heb gebruikt.



Materiaallijst
6002/0593Vintage Stencil
6002/0646Flower Border
6002/0672
Waslijn stencil
6002/0673Wasmaschine stencil
6002/0674 Vrouw met was en mand stencil
6011/0384Lavie est Belle Little Miracle
6300/0031Organza 12 mm Kerst
8089/0203Kraft papier
8099/0261Papier set linnen structuur wit
8099/0268Papier set linnen structuur licht groen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten