Pagina's

maandag 23 januari 2017

Vintage verjaardagskaart...

Goedemorgen lieve medebloggers,

Vandaag weer eens een vintagekaartje van mijn hand dat ik gemaakt heb voor Joy!Crafts. Ik heb veel van de nieuwe materialen gebruikt die sinds kort weer in de hobbywinkels liggen. Wat zit er weer veel moois bij!
 Het plaatje heb ik gevonden op Pinterest. Echt een walhalla voor je hobby. Hihi. Mooie plaatjes en hele leuke ideetjes allemaal. Maar goed. Ik wijd uit. Laten we even bij de les blijven. Voor dit kaartje heb ik de prachtige lijn 'Dirty Pastels' 6011/0504 gebruikt. Schitterende tinten en prints! Alle randen van het designpapier en het plaatje heb ik voorzien van een stikrandje. Even snel onder de naaimachine en het geeft een waanzinnig leuk effect.
 Achter het plaatje zit het geweldig mooie, nieuwe hart van Joy!Craft 6002/0664. Ook de fijne 'Happy Birthday' stans 6002/0667 is net uit. Ik vond de ballonnen van dit stansje niet zo passen bij een vintage kaartje, dus die heb ik weggeknipt. Zo kan je dit stansje voor alle stijlen gebruiken.
Verder de kaart verder aangekleed. De bloemen 'Crafty Cocktail - Blossom' 6004/0009 zijn ook nieuw: stansjes en stempeltjes in één. Hartstikke handig en super stijlvol.

Overige gebruikte Joy! materialen

- Randstans 6002/0357
- Mery's Twig 6002/0588
- Plakparels 6020/0002
- Lint- en kant 6300/0320

Leuk je hier even 'te zien'. En hopelijk tot snel ziens.






2 opmerkingen: