Pagina's

zaterdag 10 december 2016

Gezellige kerstdagen...

Goede morgen lieve mensen,

Vandaag hier op het blog van Joy!Crafts mijn eerst creatie als DT-lid. Spannend, hoor!

Ik trap af met een kerstkaart met het prachtige Paper Bloc Be Merry. Toen ik het papier voor de eerste keer zag tijdens mijn dagen aan de kraam van Every lil' Thing op de KreaDoe was ik meteen verliefd. Uiteraard ging daar een exemplaar van mee naar huis.
Ik houd van rustige kleuren en prints die goed bij elkaar matchen. En dat is perfect geregeld in dit blok.

Voor de basis van de kaart heb ik een half scrapvel kraft karton gebruikt (dit formaat zit heel handig in het pakket Kraft paper 8089/0206). Een vel hiervan heb ik dubbelgevouwen en de dichte zijde zit aan de bovenkant.

Vervolgens heb ik meerdere stukken designpapier in verschillende maten gesneden. Alle randen heb ik opgeruwd met een schaar en oud gemaakt met distress inkt. Dat oude effectje vind ik geweldig. Vervolgens de randen voorzien van een zigzagsteekje met de naaimachine.
De postkaart en de postzegels zitten ook in het papier. Ik heb deze gebruikt als topper op mijn kaart. Daarna heb ik de laagjes op elkaar gerangschikt en net zo lang geschoven totdat het naar mijn zin was. Op een aantal randen heb ik gestanste kerst- en nieuwjaarswensen geplaatst.
Vervolgens de kaart aangekleed met allerlei (zelfgemaakte) embellishments.

Gebruikte materialen:

- Paper Bloc Be Merry 6011/0318
- Happy Christmas Cutting Stencil 6002/2051
- Mery's Numbers 6002/0491
- Mery's Twig 6002/0588
- Flowers Pointed
- Plakparels 6020/0002
- Artificial Flowers (glitterbollen op takje) 6370/0071

Super bedankt voor je bezoekje aan ons blog! Ik vind het super leuk om te lezen wat je van mijn kaart vind!

Graag tot een volgende keer en voor nu een hele fijne dag.


4 opmerkingen: