Pagina's

zaterdag 3 december 2016

Dream little big one...

Hallo allemaal

Wat zijn ze weer mooi hè , die nieuwe blokken van La vie est belle. Ik ben de babykaartjes eigenlijk een beetje ontgroeid, maar toen ik dit blok 'Little Miracle' zag was ik meteen verkocht.
Het zijn complete papierblokken met designpapier en bijpassende uitdrukvellen met babyplaatjes, labels, tags, randjes, bingokaartjes etc. Het kan wel eens zijn dat als je de plaatjes uitdrukt er van die kleine spikkeltjes aan blijven zitten. Ikzelf vind dat persoonlijk niet zo mooi, maar daar heeft Joy!crafts een heel handig schuurmaatje voor om die puntjes weg te schuren.
Ik heb ervoor gekozen om het design papier te matten met een iets donkere kleur cardstock om het papier extra goed te laten uitkomen.

De nieuwe border met vlinders heb ik twee keer uitgestanst , een keer wit en een keer uit designpapier en deze op elkaar geplakt en op de kaart verwerkt . Het is een stans die snijdt,  embossed en debossed.


Als kleine accentjes heb ik die lieve paperclips gebruikt met het hartje en vlindertje  en ook de stans met lieve woordjes en je baby kaartje is klaar.


Weten jullie ook dat Joy!Crafts mooie bloemen in het assortiment heeft. Ik heb deze ook verwerkt op mijn kaart, de kleine roosjes heb ik met bijpassende inkt op kleur gebracht om net iets meer accent eraan te geven

Ik hoop dat ik  jullie weer heb kunnen inspireren met mijn kaartje en wens jullie een hele fijne dag.



6002/0001 Sanding block
6002/0234 Mery's clips
6002/0257 vierkante stans
6002/0406 Fantasy love
6002/0449 Tiny baby words
6002/0595 Flower round
6002/0689 Buterfly border
6011/0384 papierblok la vie est belle 'Little Miracle'
6370/0062 bloemen
6370/0070 bloemen
6370/0068 bloemen








1 opmerking: