Pagina's

zaterdag 5 november 2016

In the Picture: Jute...

Dag allemaal,

Het is weer de 5de van de maand, dat betekent een nieuwe In the Picture!
Deze maand staat het mooie jute centraal.
Jute is een prachtige natuurproduct, wat je heel leuk op je kaartjes en creaties kunt verwerken. 
Joy!Crafts heeft het in mooi band in verschillende kleuren en maten.



Onze dames zijn met dit artikel aan de slag gegaan en hebben de leukste voorbeelden voor jullie gemaakt.

Onder degene die een reactie achterlaten verloten we een leuke prijs.

Laat weten waarom jij graag met dit thema aan de slag zou willen gaan en maak kans op deze prijs.
8 november  maken we de winnaar bekend!

Natuurlijk vinden we het leuk als jullie dit bericht delen op je eigen blog of Facebook pagina.

Onze dames willen jullie graag inspireren met deze mooie voorbeelden:


Henriëtte



Miranda


Nans


Antoinette




Bedankt voor het kijken, de meiden van Joy!



13 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden hebben de dames weer gemaakt! Jute geeft iets stoers aan kaarten en vind ik heel naturel staan om zo'n glazen potje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeelden en dat jute is erg leuk, toevallig heb ik dit net besteld dus ga er zelf ook mee aan de slag! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I always love juta/burlap items, they can give a fab touch to any project, because are so versatile and perfect for masculine or feminine recipients!
    Fabulous inspirations by the Dt ladies, love them all!
    I put your picture in my sidebar. Thanks for the chance to win this yummy prize!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jute vind ik een tof product op kaartjes, geeft een stoere look aan je kaartjes of crea's!
    Heel mooie voorbeelden, toffe inspiratie van jullie ST!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creaties zijn er met dit mooie jute gemaakt, mijn complimenten!
    Ik zelf werk altijd graag met o.a jute touwjtes, verbandgaas en ook soms dit brede jute maar dat heb ik niet zoveel. Dus meer dan welkom ;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hebben je DT meisjes weer fantastisch hun best gedaan Anke om met die verschillende jute materiaaltjes zoiets leuks te maken ...zowel de kaartjes als die mooie sfeerlichtjes zijn SUPER!!!
    Dit is weer heel goed voor de inspiratie...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke voorbeelden hebben jullie weer gemaakt!!. Regelmatig gebruik ik het op een kaart en deze zomer heb ik er stricken mee gemaakt voor op de corsages van mijn dochters bruiloft.
    Groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk. Ik wist niet eens dat er zoveel verschillende soorten jute waren. Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the colour variations you have here. The dark brown is very attractive. Lovely projects from the DT. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het berichtje is wat ondergesneeuwd, en dat verdiend de supermooie voorbeelden die met jute gemaakt zijn niet. Ja ik hou er wel van. Gebruik al vaak het jute touw. Met die mooie nieuwe andere materialen kan je maar een ding doen, hier mee aan de slag te gaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful creations from the DT. I just love juta.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie heeft die mooie prijs gewonnen? Zie het niet staan of heb ik ergens overheen gekeken? Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen