Pagina's

donderdag 24 november 2016

Adventskalender...

Dag allemaal...

Zelf ben ik heel gek op Kerst en op Adventskalenders  heb er dus al meerdere gemaakt.
Toen ik het papier stansblok van Joy Crafts La Vie est Belle Christmas Carol zag wist ik het gelijk daar ga een Adventskalender mee maken.

Ik heb van 24 doosjes van 5 bij 5 een kerstboom gemaakt en het Design papier gemat en beinkt.


In het papier stansblok zitten ook uitdruk vellen met leuke teksten en plaatjes voor de kerst die ik dan natuurlijk gebruikt heb om mijn kerstboom op te leuken.
De achterkant van de doosjes kun je openen zodat er  kleine snoepjes of chocolaatjes in kunnen.
Vanaf 1 dec mag je dan iedere dag een vakje openen tot aan de Kerst.
Heb voor het eerst de blending tool gebruikt en dit keer geen inkt vingers heel erg fijn om mee te werken. Ook werk ik graag met de strikjes maker omdat het makkelijk is en je krijgt er mooiere strikjes van.

Materialen die ik gebruikt heb: 6011/0382 Papier stans blok La Vie est Belle Christmas Carol
                                                   6200/0021 Strikjes maker
                                                   6200/0022 Inkt Blending tool
                                                   6300/0324 Ribbons Natural Sense
                                                   6300/0504 Decoratie (Jute)
                                                   6370/0059 Artficial Flowers

                 
           Nog even wachten voor dat het eerste deurtje open mag.
                                                 

2 opmerkingen: