Pagina's

maandag 8 augustus 2016

Een organizer...

Hallo lieve allemaal,

Hebben jullie de nieuwe papier lijn van Joy!Crafts al gezien? Ik persoonlijk ben helemaal weg van de lavendel lijn. Wat is dat mooi! Ik kon het dan ook niet laten om er iets heel speciaals mee te maken. Ik heb een organizer gemaakt. Zo handig op je knutseltafel met je eerste basis spulletjes er in.


Dit is de basis voor het laatje.

De basis voor je organizer.
Ik ben begonnen met alles te snijden uit kraftpapier. Dat heb ik in elkaar geplakt met allemaal zwarte strookjes. Dat heb ik gedaan voor de stevigheid. Toen het eenmaal in elkaar geplakt zat kon ik gaan pimpen met het mooie papier. Nog wat bloemetjes op de deksel en klaar is je organizer.



Ik heb alles in elkaar gelijmd met tacky glue, super sterke lijm en droogt transparant op zodat je geen lijm resten ziet als je een klein beetje knoeit...



Ik hoop dat jullie dit een leuke organizer vinden en dat jullie hier ook weer een beetje inspiratie uit kunnen halen.
Tot snel!

Gebruikte materialen:
6002/0566 Snij- en Embos/Debos stencil - Takje
6011/0501 Papierset - Lavendel
6350/0302 Metal Charms (6st)
6370/0059 Artificial flowers
6370/0073 Artificial flowers
6500/0215 Tackylijm
8089/0203 Kraft papier
8089/0241 Kraft papier - Zwart A4

  


4 opmerkingen: