Pagina's

woensdag 10 februari 2016

Theelichtendoosje...

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een theelichtendoosje zien, waar ik de Card & Envelope Maker voor gebruikt heb. Ik heb het wit linnen structuur papier, als basis gepakt en met het Paper Bloc Noor's Favourites het verder bewerkt. 


Ik vond het wel handig om een klein lintje aan het uiteinde te verwerken, zodat je het doosje er makkelijker uit kan schuiven. Deze heb ik vast geplakt met de Tape van Joy!crafts. Hetzelfde lint heb ik ook nog om het doosje gedaan met daarbovenop de Cutting Stencil Basic Hexagonal gebruikt en met daarin de tekst van de Clear Stamp Sending Messages Gift gestempeld. Verder heb ik de mooie Pelikaan gestanst en geëmbost op het A4 Paperset Fabric. Deze kan je schuren, zodat je dit mooie effect krijgt.


Je kan de binnenkant van het doosje natuurlijk ook met bewerkt papier doen, maar ik heb gekozen om het met de nieuwe Clear Stamps Round and Round te doen. Ik heb daar de bijpassende kleuren van het papier voor gekozen en zo her en der wat gestempeld, zodat je een mooi effect krijgt.


Zoals je kan zien, het past er mooi in zo. Leuk ook, om cadeau te doen.


Gebruikte materialen:

6002/0488 Cutting Stencil Basic Hexagonal.
6002/0501 Cutting, Emb. & Debossing Pelikaan.
6011/0710 Paper Bloc Noor's Favourites.
6200/0053 Cards & Envelope Maker.
6300/0261 Ribbon.
6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
6410/0389 Clear Stamps Round and Rounds.
6500/0099 Tape.
8011/0406 A4 Paperset Fabric.
8099/0104 Papier Linnen Structuur wit.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

  

5 opmerkingen: