Pagina's

donderdag 11 februari 2016

Spring Lantaarn...

Dag allemaal,

Hebben jullie bij Joy!Crafts de nieuwe lantaarn gezien? Het is een snijstencil en heel leuk! Natuurlijk kan je zo een lantaarntje niet in een envelop stoppen, maar als je toch hem wilt versturen, maak er dan een leuk bouwpakketje van. 
Ik heb uit wit cardstock van 14,5 x 14,5 de lantaarn gestanst. 



Ik heb het geheel op designpapier geplakt en de lantaarn natuurlijk niet vastgeplakt. Ik heb deze in het papier gelegd en met de hole puncher van Joy!Crafts gaatjes in de kaart gemaakt op de plek waar ook in de lantaarn gaatjes zitten. Hierdoor heb ik een lintje geregen en zo blijft de lantaarn vast aan de kaart zitten. Degene die de kaart ontvangt , kan het lintje weer gebruiken om het lantaarntje aan de bovenzijde vast te strikken. 



Het bosje spring flowers heb ik samengebonden met een stukje touw en vastgeplakt met 2 foamblokjes. Dit krijg je gemakkelijk los, als degene het lantaarntje in elkaar gaat zetten. 


Succes gegarandeerd! Ook leuk als bedankjes!




Gebruikte materialen: 
6002/0354 Cutting & Embossingstencil Spring flowers
6002/0355 Cutting & Embossingstencil Spring flowers
6002/3006 Cutting stencil lantaarn
6003/0062 Vintage Flourishes label
6011/0314 Papier blok Budding Spring
6300/0504 Decoration
6410/0399 Clear stamps steden


8099/0104 Linnen karton wit

3 opmerkingen: