Pagina's

vrijdag 1 januari 2016

With love...


Dag freubelaars!

Vandaag een romantische kaart. Ik haalde nog eens een magnolia stempel boven, wie heeft ze immers niet :-) Ik stempelde op het stempellinnen van Joy!crafts wat een heel leuk effect geeft. Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt, en langs de randen van het afdrukje heb ik enkele stempels van de "sending messages" clearset gebruikt.

De kleurtjes van het afdrukje heb ik afgestemd op de papiertjes die ik koos uit de "with love" paperpad. Die papiertjes zijn zo lief en passen allemaal mooi samen.
Ik koos voor een metallic tussenlaagje, wat eveneens mooi aansluit bij de design papiertjes.

Bij een romantisch kaartje horen uiteraard bloemen! Ik maakte een bloementoef links onder waarbij Bille's flourishes gebruikt werd om het geheel aan te kleden. Rechts boven zijn bloemen aangebracht die uitgestanst zijn uit de tuinset. De tussenlaag is hetzelfde kleur metallic papier als de gematte laag en als hartjes heb ik kleefpareltjes gebruikt.



De border links van het afdrukje is een Lin&Lene border, die is zo mooi, dat ik die heel graag gebruik. Links onder is een metalen hartje aangebracht. Leuk als klein detail en past helemaal in de romantische uitstraling die dit kaartje heeft.

De tekst stempelafdruk komt uit de al iets oudere clearstamp set

gebruikte materialen :
1201/0053 : Cutting & Embossing : Lin & Lene rand
6002/0263 : Cutting & Embossing : Tak nr. 1
6002/0503 : Cutting & Embossing stencil - Tuinset
6011/0037 : Papierblok - With love paper bloc
6020/0009 : zelfklevende Parels lichtpaars
6350/0104 : Metal charms
6370/0058 : Articifial flowers
6410/0025 : Clear stamps : Postzegel stempels (ENG)
6410/0100 : Stempellinnen A5
6410/0330 : Clear stamps - Sending Love
8013/0114 : Metallic cardstock papier Rood A5
8099/0102 : Paper for cardmaking linen structure wit



3 opmerkingen:

  1. Made with love...:-)!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er echt een dotje van gemaakt.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen