Pagina's

vrijdag 11 december 2015

Geschenkdoosje met ketting...

Hallo allemaal.
December is een feestmaand en bij een feest horen kadootjes.
Ik heb het leuke Paracord weer eens opgezocht en ben, ter inspiratie voor jullie, daarmee aan de slag gegaan.


Na wat zoeken op You-tube en heb ik daar deze link van een mooie Keltische knoop gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=y8p7w8l06d8.
Het was even puzzelen maar na een beetje oefenen is het gelukt.
De grote kraal net boven het hartje op de video heb ik vervangen door zwart Paracord.
Om de ketting toch iets meer glans te geven heb ik nog zilveren kralen om de ketting geregen en met lijm vast gezet.


Natuurlijk is het ook leuk om er een doosje bij te maken waar de ketting in gegeven kan worden.
Dit heb ik gedaan met het leuke Poly-besa stencil dat Joy!crafts vorige maand heeft uitgebracht.
Ik heb hiervoor het papierblok Love gebruikt.
Om het te versieren heb ik de leuke Hexagon stencils en de nieuwe randen stencils gebruikt. De leuke rand heb ik 4 gesneden en in de hoek een beetje gevlochten.
Natuurlijk mag een mooie romantische roos niet ontbreken op het doosje.


Hier nog even een foto van het doosje en de ketting samen.
Heel erg leuk om op deze manier een persoonlijk kado weg te geven.
Ik hoop dat ik heb kunnen inspireren om zelf ook leuke kado's te maken.

Gebruikte materialen:
6002/0475 Cutting en embossing stencils Randen - Lijnen
6002/0488 Cutting en embossing stencil Basic Hexagon
6002/0710 Poly-besa doosje
6011/0082 Papierblok Love
6011/0410 ATC blokje Floral
6410/0040 Clear stamps Sending Love
7100/0002 Paracord zwart
7100/0022 Paracord zwart/wit
7100/0027 Paracord Fuchsia
6370/0064 Artificial Flowers
8099/0201 Metallic Cardstock Linen structure White



1 opmerking:

  1. Een prachtig sierraad in een mooi doosje, practig geknoopt, en mooi gedecoreerd met de kralen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen