Pagina's

woensdag 28 oktober 2015

Autumn leaves...

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik eens een herfstkaart zien. Vorig jaar is het mooie Paper Bloc Autumn uitgekomen en die heb ik erbij gebruikt. Zo mooi van kleur bij de herfstartikelen. Natuurlijk mag het stansvel met de egeltjes hier niet op ontbreken. Ze zijn zo schattig om te zien. Deze heb ik verwerkt op het ronde basic stencil met de mooie stikrandjes.


Dit is de Link, waar ik het patroon vandaan heb. Op het herfstpapier heb ik af en toe wat herfstbladeren gestempeld en ook nog wat gestempeld op wit papier en ingekleurd. 


In het midden nog het mooie ronde stencil van de herfstbladeren erop gedaan en een tekst van de Autumn clear stamps erin gestempeld. Natuurlijk mag het schattige uitgestanste egeltje hierbij niet ontbreken. Rechtsonder op de kaart, de wat oudere hoek no. 1 stencil in de herfstkleuren beïnkt en op de kaart geplakt. Rechtsboven op de kaart het mooie stencil van Movie tikcets verwerkt met nog wat stempels van de Autumn erop gestempeld. Onder het ticket heb ik de blaadjes van Metal Charm eronder verwerkt. Verder nog wat eikeltjes uitgestanst en het mooie stencil van de klimop erop verwerkt.


Gebruikte materialen:

6002/0018 Cutting & Embossing stencil Hoek 1.
6002/0402 Cutting & Embossing stencil Basic.
6002/0456 Cutting & Embossing stencil Autumn Klimop.
6002/0471 Cutting & Embossing stencil Autumn.
6004/0001 Clear Stamps/stencil Movie Tickets.
6011/0309 Paper Bloc Autumn.
6013/0334 Stansvel Herfst.
6350/0309 Metal Charm.
6410/0098 Clear Stamps Autumn.
8089/0203 Kraft Paper.
8099/0102 Linnen Structuur wit

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

  

5 opmerkingen: