Pagina's

zaterdag 1 augustus 2015

Stamp cleaning pad...

Ik ben dol op stempelen maar daar hoort natuurlijk ook het schoonmaken bij. Joy!Crafts heeft daar voor nu een ideaal matje in de collectie. Zo word het nog makkelijker en kun je meteen na het stempelen doen.


Het matje 6200/0038 heeft de maat van 15 x 15 cm dus zelfs de grotere stempels kun je er op reinigen. Ik wil je nu in stappen foto's laten zien hoe makkelijk dit gaat.




Ik heb de Noor! Design stempel 6410/0340 Silhouette Narcis gestempeld op wit papier. Deze ga ik vandaag lekker inkleuren met PanPastel.


Deze keer heb ik voor Versafine inkt gekozen omdat deze in combintatie met clearstempels erg scherp afdrukt en ook zwart.


Zodra ik de stempel op wit papier heb afgedrukt spuit ik met een Spray Bottle met water op de stempelmat. Nu wrijf ik zachtjes met de stempel over de mat.


Nu is de stempel schoon. Deze kun je eventueel een beetje droog deppen met en keukenrol mocht je hem nog een keertje willen gebruiken. Anders even drogen en opbergen maar weer.


Mocht je stempelen met andere inkten zoals o.a. Stazon dan kun je Stazon reiniger gebruiken. Ik zou dan de stazon reiniger op je stempel deppen en dan over de mat wrijven.


Tot de volgende keer en ik wens jullie een hele fijne dag!



3 opmerkingen: