Pagina's

woensdag 19 augustus 2015

Kerstdoosje...

Hallo allemaal,

Vandaag een kerstdoosje, die ik jullie wil laten zien. Leuk voor een kleinigheidje in te doen of lekker vullen met kerstchocolaatjes. Op het doosje kun je de leuke clear stamps Christmas van vorig jaar op verwerken, die hier mooi op passen. Verder ook het Christmas Paper Bloc van vorig jaar ervoor gebruikt.


Ze blijven zo schattig om te gebruiken, de lieve kerstbeertjes.


Nog een schattige pinguin ingekleurd.


Hier kun je goed zien, dat ik de nieuwe stans rand erop heb verwerkt. Ik heb dit uit het Metallic Cardstock gestanst en je kan ze natuurlijk makkelijk op maat maken, zodat ze op het doosje passen. Het rondje is van de cutting & embossing stencil Sweet (van vorig jaar), deze heb ik los geknipt en er de nieuwe tekst stempel op gestempeld met een mooie Add-ies hulstblad erop verwerkt.


Het handige van dit doosje is ook, dat je er lekker veel Add-ies op kwijt kan. Verder ook nog wat tekst stempels/kerstster bovenop gebruikt. Om het doosje vast te maken heb ik het lint van Forest Friend Collection gebruikt.


Gebruikte materialen:

6002/0300 Cutting & Embossing Stencil Sweet.
6002/2052 Cutting Stencil randen.
6011/0045 Christmas Paper bloc.
6300/0338 Forest Friend Collection.
6380/1003 Add-ies X-mas hulstbladeren.
6380/1004 Add-ies X-mas koekjes.
6410/0114 Clear Stamps Merry Christmas.
6410/0117 Clear Stamps Vrolijk Kerstfeest.
6410/0120 Clear Stamps Christmas.
6410/0121 Clear Stamps Christmas.
6410/0124 Clear Stamps Winter Wishes Stars.
6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
8089/0206 Kraft Paper.
8099/0234 Metallic Cardstock.

Ben benieuwd wat jullie van mijn kerstcreatie vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, love this sweet box, its colour remember me the cookies :) and the embellishments are just fabulous

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolut zauberhaft gestaltet. Gefällt mir sehr gut. Eine ganz tolle Geschenkverpackung. Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen