Pagina's

zaterdag 9 mei 2015

Lass Deine Wünsche wahr werden...

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, die ik heb gemaakt voor de special van Joy!crafts. Deze keer heb ik met het Noor! stencil mogen werken. Ik vind het zo'n mooi stencil, waar je veel kanten mee uit kan. In het midden heb ik de nieuwe Duitse tekst stempel gestempeld. Op de hoekjes zitten de stansen van het nieuwe stencil, die er ook bij hoort. Verder nog wat kant, metal charms en de artificial flowers.


Gebruikte materialen:

6002/0416 Cutting & Embossing vierkant + 2 hoekjes.
6011/0308 Spring Paper Bloc.
6300/0334 Handmade Collection.
6350/0104 Metal Charms.
6370/0058 Artificial Flowers.
6410/0359 Clear Stamps Wünsche en Glück.
8089/0206 Kraft Paper.
8099/0101 Linnen structuur wit.

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Die stans valt zo echt op!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en zo mooi ingekleurd.
    Erg leuk dat de aandacht ook naar die mooie stans gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! This is so beautiful, Astrid!! Love the layered frames and the cute image! Beautiful colours, too!

    BeantwoordenVerwijderen