Pagina's

woensdag 28 januari 2015

Paracord

Hallo allemaal,

Hebben jullie het al gehoord? ...of misschien al gezien?
Joy!Crafts heeft weer iets nieuws!
Er is namelijk een leuke serie van allerlei kleurtjes paracord uitgekomen.
Wat zeg je??? Nog nooit van gehoord? Nou dan moet je maar eens kijken wat je daar voor leuks mee kunt maken.

Ik heb er 2 leuke keychains mee gemaakt. Ik heb het paracord zo geknoopt dat het net een balletje lijkt! De knoop heet een monkey fist, is niet moeilijk en erg leuk. Aan de bovenkant nog een lusje gemaakt en je kunt hem gemakkelijk aan je sleutelbos hangen.


Als je dit van normaal draad zou maken dan zou het draad erg snel slijten of zou de boel snel uit elkaar vallen maar met het speciale draad van Joy!Crafts gebeurd dat niet. En om af te werken kun je gewoon een klein vlammetje houden bij het uiteinde en het laat niet meer los!


Ik kan je vertellen dat dit erg leuk is om te doen en ik denk dat kinderen dit ook super gaaf gaan vinden. Straks mijn eigen kinderen maar eens even horen of zij het iets vinden.

Leuk dat jullie weer even een bezoekje hebben gebracht en graag tot een volgende keer!

Lieve groetjes,
Heleen

Mijn keychain heb ik gemaakt met grijs paracord 7100/0006

1 opmerking: