Pagina's

woensdag 26 november 2014

MDF paddenstoelen...

Hallo allemaal.
Houden jullie ook zo van wandelen door de bossen? Ik wel hoor, heerlijk die afgevallen bladeren onder je voeten.
De herfst is nu echt in volle gang, de bomen zijn kaal en de paddestoelen schieten de grond uit.


Om het herfstgevoel en de mooie kleuren nog even vast te houden heb ik de MDF Paddestoelen gepimpt met het mooi papierblok Fading Colors.


De hoedjes van de paddestoelen heb ik met het gestippelde papier beplakt. Ik er met embossingpoeder teksten op gezet met de Clear Stamps Autumn en ze verder, aan de bovenkant, afgewerkt met leuke eikeltjes.
Ook het egeltje heb ik weer eens gebruikt net als de kleine paddestoeltjes die ik in de kleuren van de grote paddestoelen heb gemaakt. De echte eikeltjes heb ik in het bos gevonden tijdens één van onze wandelingen.



Het leuke nieuwe takje met bloemen van Mery's past er prima bij.
Op het plateautje liggen ook allemaal blaadjes die ik gemaakt heb met oudere mallen van Lin en Lene. Ik heb ze bewerkt met herfstkleuren en, omdat afgevallen blaadjes nu eenmaal niet recht op de grond liggen, ze gekreukeld en omgekruld.
De foto van de paddestoelen is afgedrukt op Stempellinnen.

Gebruikte materialen:
1201/0028 Cutting en Embossing stencil Lin en Lene Bladeren
6002/0058 Cutting en Embossing stencil Paddestoel en eikels
6002/0071 Cutting en Embossing stencil Egel
6002/0406 Cutting en Embossing stencil Mery's tak met bloemen
6011/0301 Papierblok Fading Colors
6200/0156 MDF Mushroom on foot
6410/0100 Stempellinnen
6410/0098 Clear Stamps Autumn
8089/0203 Kraft
8099/0001 Linnenkarton wit
8099/0004 Linnenkarton licht groen

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Een heel mooi herfst tafereeltje!
    Erg leuk zijn de verzameling herfst bladeren onder de mooie paddenstoeltjes!

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Henriette,

    ich bin absolut begeistert von deiner herbstlichen Gestaltung. Es gibt so viele Detais zu entdecken. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen