Pagina's

maandag 8 september 2014

Time take to smell the blossom

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt weer om jullie een leuk project te laten zien. Ik heb dit keer eens iets anders dan een kaart. Want de stencils van Joy!crafts staan namelijk ook prachtig op een canvasje en dat is wat ik dit keer voor jullie heb. De maat is 20x20 dus ook een mooie maat waar je heel wat op kwijt kunt.

De grote vlinder en de swirl die zijn van het pop-up stencil, alleen heb ik ze nu gewoon los geknipt en op m'n canvas gebruikt.

En de tekst heb ik met embossingpoeder gemaakt.

Ook het hoekje met de super klein bloemetjes mocht er niet op ontbreken. Ik moet zeggen dat ik daar toch wel een groot fan van ben.

Dit is wat ik heb gebruikt op mijn canvas:
6003/2013 open up butterfly
6002/0336 Bille's stones
6002/0337 Bille's stones
6002/ Bille's circle
6002/0027 Cutting & embossing vlinder
6002/0267 cutting & embossing fantasy flowers
6410/0311 clearstamps

Leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht en graag tot een volgende keer.

Lieve groetjes,
Heleen

5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi canvasje met mooie pastel kleurtjes. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gemaakt. Door de zachte kleurtjes krijgt het een heel romantisch sfeertje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel apart en toch super mooi gemaakt, wat zou dit een werk geweest zijn... groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen