Pagina's

maandag 22 september 2014

Kerstlabels

Hallo allemaal.
Vandaag laat ik jullie twee labels zien, gemaakt met mooie stencils van Mery's en Lin en Lene.


De stencils zijn geschikt om op verschillende manieren te verwerken.


Bij dit label heb ik de kerstboompjes gestempeld met metalic stempelinkt, uitgeknipt en voor elkaar geplakt. De Lin en Lene mal heb ik uit goud glitterkarton gesneden evenals de ster die ik op het kopkaartje geplakt heb. Het kopkaartje zelf is gemaakt met rood glitterkarton waarbij ik de geëmboste bolletjes licht opgeschuurd heb.


Bij dit label heb ik het precies andersom gedaan, een goud kopkaartje  en de rest met rood glitterkarton.
De Artificial Flowers heb ik in de kleuren van het label gehouden, de hulstblaadjes zijn van een al oudere set van JoyCrafts.
Op het stencil van de postzegel heb ik een tekst gestempeld en tussen de bloemen gestoken.

Gebruikte materialen:
1201/0089 Cutting en Embossing stencil Frame ovaal
1201/0090 Cutting en Embossing stencil Frame rond
6002/0080 Cutting en Embossing stencil Hulstblaadjes
6002/0392 Cutting en Embossing stencil Sweet Christmas ster
6002/0393 Cutting en Embossing stencil Sweet Christmas ijster
6410/0114 Clear stamps Merry Christmas
6410/0118 Clear stamps Happy Holidays
6410/1001 Stempelkussen doos nr. 2 Metallic kleuren
6370/0057 Artificial flowers
8011/0601 Glitterkarton A4 set 1


Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat mooi gemaakt.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Halli Henriette,
    deine Weihnachtsaufkleber gefallen mir sehr gut. Eine ganz tolle Kombination der verschiedenen Schablonen. Deine Idee gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen