Pagina's

dinsdag 22 juli 2014

Huisjes

Hallo allemaal,

Met de theelichtjes "houders" die ik gemaakt heb met de prachtige huisjes stencils van Lin en Lene liep alles anders dan ik had verwacht.

Ik dacht dat het eenvoudig en snel zou gaan, maar alleen de  huisjes waren enkel toch een beetje karakterloos. Ik heb dus alles nog een keer gestansd in een contrastkleur en alle "kozijntjes" uitgeknipt en erop geplakt. Idem met de trappetjes en de deuren. Dit was al een stuk beter.
Omdat ik het geheel een beetje kaal vond, heb ik van de stencils bloemenborders, eveneens van Lin en Lene, losse bloemen gemaakt, in 2 kleuren uit paperblocs passend van kleur bij de Winterwishes bloc waar ik de huisjes van heb gemaakt. En een "banner" met tekst van paper blossom papier.
In een toef met een wit roosje was het wat het nodig had.
Om een glazen theelichthoudertje geschoven, ik heb het niet vastgeplakt, omdat je nu het waxinelichtje veel makkelijker kunt wisselen.


Hier zie je de details met de bloemen.




Natuurlijk heb ik ze ook getest in het donker, of het effect is zoals ik bedacht had........en ja hoor, het licht van het vlammetje schittert mooi door de kleine ruitjes.




Wat ik ook niet kon vermoeden toen ik eraan begon, is dat ik ze nu ga geven aan hele lieve mensen, die helaas heel erg hard een lichtje nodig hebben de komende tijd.
Daarom heb ik de keuze voor de teksten anders gekozen dan ik van plan was.

Ik ga ze zeker voor mezelf ook nog een keer maken, heel leuk en dankbaar om te doen.

Dank je wel voor het kijken.

Lieve groetjes Bianca


Gebruikte materialen:

Stencil huisje Lin en Lene 1201/0085
Stencil huisje Lin en Lene 1201/0086
Stencil flower border Lin en Lene 1201/0087
Paper bloc winter wishes 6011/0306
Paper blossom papier 6100/0496
Paper bloc 6011/0201
Paper bloc 6011/0202
Glimmend ribbelkarton 8089/0220
Glimmend ribbelkarton 8089/0221
Artificial flowers 6370/0058

Verborgen materialen:

Picking tool, ideaal voor het uitprikken van de kleine ruitjes 6200/0025
Paper blossom lijm 6100/0495
Tacky lijm 6500/0215

5 opmerkingen:

  1. Ich bin absolut begeistert von dieser Idee. Meine Bewunderung für diese geniale Gestaltung. Das sieht traumhaft schön aus.
    Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt, Bianca!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er echt super uit!!
    Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een beeldschone huisjes zijn dit.....veel werk maar dan heb je ook wat. Heel gezellig zo met een lichtje erin TOPPIE!!!!!!
    Fijne dag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen