Pagina's

dinsdag 25 maart 2014

Dinsdag ......Candytime

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe Candy. Deze keer mogen we 1 iemand blij maken met een leuke startersdoos van Bandit.

Je kunt hier hele leuke armbanden en andere dingen mee maken.


                           

Wat moeten jullie doen om deze doos te winnen?

~ Wordt volger van dit blog
~ Als je volger bent, plaats dan je naam hieronder bij Mr. Linky
~ Plaats de Candy op je eigen blog

Wij wensen jullie natuurlijk weer heel veel succes

Deze Candy loopt 2 weken tot en met maandag 7 april 2014 - 12.00 uur

Hartelijke groeten van de meiden van JoyCrafts

15 opmerkingen:

  1. This looks like it could be a lot of fun

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou echt super zijn voor mijn dochter

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Candy is dit!! Hier wil ik dolgraag een gokje aan wagen!! Dank je wel voor de geboden kans!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wauw, mijn zoon is verzot op band it. Het zou super zijn mocht ik deze keer eens winnen. Dus, natuurlijk waag ik een gokje. En nu duimen, hé. :)

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!! Ik heb hem geloof ik alleen verkeerd opgeslagen op mijn blog,ik ben pas net begonnen met mijn blog,dus het is allemaal nieuw nog.


    Maar een leuke candy,doen we aan mee!

    Iedereen succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk spul, leuk om met mijn nichtje te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This looks so kewl thanks for the chance

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fun looking product, thanks for the chance to win! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk. Vooral mijn dochter zou dit geweldig vinden!
    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er spannend uit! Helemaal nieuw voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super voor de meisjes!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great candy..thanks for being so generous

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn dochter heeft de Band It bovenaan op haar verlanglijst staan. Dus haar dag zou niet meer stuk kunnen.... Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ui ein tolles Candy da hüpf ich gern in den Pott
    Lg Susann

    BeantwoordenVerwijderen